سئو یا seo چیست؟ انواع سئو و اهمیت هر کدام
نوشته شده توسط : لیدی

 

اصطلاح SEO تقریباً 7 سال است که به طور اشتباه رایج شده است. بسیاری از افراد از این کلمه برای سادگی بیان مفهوم استفاده می کنند. سئو خود مجموعه ای از دانش و مهارت در کنار تجربیات است. این باعث می شود سایت شما برای مخاطبان و موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ بهینه شود. اگرچه قیمت سئو در برخی از پروژه ها متفاوت است، اما بهینه سازی سایت شما باعث می شود رتبه آن بهتر از رقبا باشد. اگر صاحب کسب و کار هستید و تمایل به انجام سئو برای سایت خود دارید، ما به شما آژانس دیجیتال مارکتینگ لیدی تارگت را معرفی می کنیم.

در نتیجه به فردی که به این دانش تسلط داشته باشد و بتواند شما را در این مسیر همراهی کند متخصص سئو می گویند. به طور کلی، خود سئوکاران ترجیح می دهند خود را متخصص یا مشاور سئو بنامند. زیرا مشاوره سئو نیز یکی از خدمات این افراد است.

خدمات سئو و بهینه سازی شامل بخش های موجود است. هر کدام بهینه سازی بخشی از فعالیت شما در فضای مجازی می شود. به طور کلی می توان سئو را به سه دسته تقسیم کرد: 

سایت سئو داخلی (ON-Page) 

بیل گیتس رئیس سابق هیئت مدیره مایکروسافت، نکته ای طلایی گفت: محتوای پادشاه است! برای داشتن مخاطب و افزایش اعتبار، شما همیشه باید حرفی را برای گفتن داشته باشید. سئو درون صفحه بهینه سازی بخش هایی از سایت شما می پردازد که مخاطبان با آنها سروکار دارند.

شما باید رضایت را جلب کرده و تمامی اصول رضایت مخاطب در مشتری را رعایت کنند. از جمله این اصول: اصول تولید محتوا، طراحی رابط کاربری (UI) و توسعه و تجربه کاربری (UX)، لینک داخلی، تدوین تولید محتوا و لینک سازی از جمله مسائل مربوط به سئو داخلی یا آن پیج.

سئو خارجی سایت (Off-Page) 

فرض کنید شما یک خواننده بزرگ هستید. برای اجرای سالن وزارت کشور یک شب را می‌کنید، ولی هیچکس را دعوت به اطلاع رسانی نمی‌کنید. آیا انتظار تماشاچی هم دارد؟ درست خیر! شما برای مخاطبان خود هر چند ابزار عالی تولید کرده‌اید، همچنین مبحث تکنیک‌ها را بهینه کرده‌اید تا مخاطب شما را نبیند، به سایت و صفحه‌نمایش شما هم می‌توانید نخواهید. 

سئو خارجی این بخش بهینه سازی را بر عهده دارد. افزایش اعتبار و بار سایت دریافت لینک و اصولی، مشاوره گزارش، فعالیت در شبکه های اجتماعی مربوط به این بخش است. از مهمترین پارامترهای یک شرکت سئو سایت، همین بهینه سازی سایت خارجی برابر است با استراتژی درست و اصولی و آمادگی اقدام برای فعالیتهای خارجی بهینه سازی.

تیم ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ بانوی هدف، با انجام تمامی خدمات سئو در خدمت شماییم.

سئو تکنیک سایت (Technical) 

این مرحله از بهینه سازی برای سایت با سرعت بالاتر به مخاطب داده شود، قالب مناسب، بهینه سازی کدنویسی سایت شما اصلاح ارورهای احتمالی و خطاهای پیش آمده، اصلاح صفحات آدرس، انتخاب مناسب از جمله های مربوط به سئو تکنیکال از جمله تکنیک های سئو تکنیکال محسوب می شود.

 





:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: